неділю, 17 грудня 2017 р.

Модуль 7. Рефлексія

Ефективність використання інформаційно-комунікативних технологій для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів базується на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей за допомогою учнівських презентацій, публікацій, вікі, блоги.
Самооцінювання та реальне усвідомлення учнем того, як він сам навчається, як мислить, виконує проектну роботу відбувається тоді, коли починається розуміння школярем вимог та критеріїв оцінювання, намагання їх інтерпритувати та застосувати у власній діяльності. Під час такої діяльності учні глибше усвідомлюють процес власного мислення та  отримують потужну мотивацію для кращого навчання та продуктивної проектної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар